Friday 2 December 2011

Syaqira..

Syaqira.. awak kawan baik saya.. tolong jangan sakitkan hati saya boleh x? (tak ada makna di sebalik ayat tuh..) Saya jealous k dengan kawan baik awak tu.. jealous k..  saya jealous dengan Aisyah Athirah , Haifa Julia n Alin Maisarah..        
                                 Jealous !!! 
saya tahu .. tak kan lah awak nak berkepit dengan saya jer.. awak mesti nak kawan dengan orang lain jugak..  tapi.. saya rasalah.. 'best freind forever' awak tu jealous dengan saya jugak.. maybe diaorang tu klau nampak saya dengan awak berkepit.. maybe diaorang taknak kawan dengan awak.. saya kesian kan awak.. so.. saya try jauhkan diri dari awak.. saya kan tak sama kelas dengan awak.. Awak 5 Anthurium .. saya 5 Ixora (2011).. awak pengawas perpustakan ..saya pengawas sekolah.. kita tak sama.. tapi dalam hati kita kata kita sesuai jadi rakan.. saya harap awak baca apa yang saya taip ni.. jangan sakitkan hati saya k.. dan saya janji saya tak sakitkan hati awak.. 
                              Janji OK !



And say this please..


Say IT NOW !!!


0 comments:

Post a Comment