Saturday, 3 December 2011

Aisyah Athirah..

Aisyah is akind girl... rasa macam nak je jadi bff dia.. klau bolehlah.. btw klaulah tak boleh..never mind.. asalkan jadi kawan.. patutlah ramai suka kawan dengan dia.. rupa2 nya Aisyah ni jujur.. ececeh.. sukalah tu! :) ..hehe.. kitaorang ada satu benda yang kitaorang benci.. Nichhi.. butik kasut tu.. manader.. nama facebook dia camtu.. oh! nampak sangat dia copycat! *nak tahu tak.. pagi tadi aku barujer buang kasut Nichhi aku..nak tahu sebab apa? sebab kasut tu aku beli kat pasar malam! toke tu jual LELONG seh! XD .. sepasang kasut harga dia RM 3.47 ! XD .. oh.. aku tak sangka kau dah bangkrap sampai sanggup suruh BoyFreind kau tuh jual kat pasar malam.. (BoyFreind kau tu tokey kedai dekat pasar malam lah! ) XD ! 
*ni maksudnya khas untuk Nisa! (terasaker?)
sep sikit Aisyah! XD


 ~ Untuk Aisyah Athirah

 ~ Untuk Nichhi.. (serve you right!)


2 comments: