Monday, 28 November 2011

>_> Hye!

Hye!
cantik tak blog saya? *baru nak berkenalan terus tanya pasal blog !-_-'
my name is Milia Kamilia a.k.a Miza Kamilia.. *ayat macam nerd plk! -_-' tapi aku taklah nerd sangat cuma sikit jer( mengaku jugak aku nikan!)
trololo.. saya ada kawan.. nama dia Lea Hanessa.. orangnya cantik yang amat.. tapi gedik(mana ada!tipu jer!) .. *jahatkan aku ni! back to stories.. eh! macam lagu Back to december plk! jangan main2x lagi..
Lea ni jenis yang suka gelak atau periang.. tapi IQ dia.. fuh.. mengalahkan Einstein! *tak macam akuu! -_-'
ok.. aku ada lagi kawan .. nama dia Lily Elliasya.. dia klau tangkap gambar mesti dia posing habis.. dalam ramai2x kawan aku... dialah raja segala posing! eh bukan! pemaisuri segala posing.. tapi jangan main2x dengan dia.. dia aktif sesangat..
lagi sorang kawan baik aku.. nama dia Laila Qasrina.. orangnya lemah lembut .. baik.. pandai.. tapi diani jenis kuat marah/merajuk (janganmarah ya Laila) XD
ok lah.. tata!(perkataan ni macam kanak2 ribena kan? )


                                    
 



2 comments: